Puhelimen käyttöasteen lisääminen ollut valikoimassamme 2006 lähtien

  • Hauskaa Joulua ja Tehokasta vuotta 2016
    Hauskaa Joulua ja Tehokasta vuotta 2016
  • Työssä apuna monella tavalla
    Työssä apuna monella tavalla
  • Omavalvontaan mainioita ratkaisuja
    Omavalvontaan mainioita ratkaisuja
  • Matkailijan apuna
    Matkailijan apuna
  • Urheilun ja harrastusten parissa
    Urheilun ja harrastusten parissa
  • Palautejärjestelminä ja vaikka missä
    Palautejärjestelminä ja vaikka missä

 

 

Puhelimen käyttöasteen lisääminen luulisi olevan sanomatta selvää kaikille yrityksille.

Olemme olleet mukana kulkevan informaatioväylän raivaajia vuodesta 2006 mielenkiintoisilla ratkaisuilla ja matkalla oppineet aina vaan lisää. Edelleen olemme etukenossa.

 

Nyt kun aika on slush tapahtumien myötä toivottavasti kypsempi,  toivon että slush innovaatiot rohkaisee uudelleenajatteluun.

 

 

Yritykset pienet ja isot olkaa rohkeita kokeilemaan uusia tapoja toimia.

Ei siinä voi paljoa edes hävitä mutta paljon kyllä oppia ymmärtämään nykymenoa.

 

Kanssamme on mahdollista aloittaa muuttumisleikki myös matalankynnyksen keinoin, eli sopivien yhdistysten toimiessa joukkoistajana. Tervetuloa kanssamme uudelle polulle.

 

 

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

NäytäPiilota kommentit (2 kommenttia)

Tapani Lahnakoski

Puhelimen käyttö on mennyt totaalisen överiksi. Vanhemmat ovat ylpeitä, kun pikkulapset osaavat näpytellä kännykkää. Vähän isommat ja aikuisetkin ovat koko ajan nenä kännykässä jauhamassa paskaa somessa. Onko tästä muka jotain hyötyä?

Toinen asia on netin käyttö informaation hankkimiseen ja levittämiseen. Siihen on paljon parempi välinen kunnollinen tietokone isoine ruutuineen. Ihan sama kulkeeko tieto piuhaa pitkin vai radoteitse.

Käyttäjän needit kuva
Markus Tahvanainen

Juu viihdepuolella on näin.

Ammatillisesti ei juurikaan osata hyödyntää jo tehtyjä investointeja.
Taskussa on koko henkilökunnalla yli 300 euron laitteet.

Räikeimmissä tapauksissa kalliimmatkin käytössä kun pitää vaan olla, mutta käyttökielto datayhteyksissä tai laitteen kiinnittämiseen tietokoneeseen.

Jopa tietoturva pistää kapuloita rattaisiin.

Yhtälailla tämä koskee yrityksen verkkopalveluja joihin ei uskalleta koskea kun joudutaan tetaamaan kohtuuttomia. Kolmannen osapuolen näppärät apuvälineet olisi mainio ratkaisu siinä mutta kun ei.

Viestien lähettäminen ja etenkin liitetiedostojen tulisi lopettaa ja siirtyä julkaisun maailmaan jossa myös asian (virheellisen) takaisinveto tai korjaaminen olisi mahdollista. Ja tiedettäisiin että aina on viimeisin versio käytettävissä.

Että tästä riittäisi tarinaa...

Toimituksen poiminnat